aanmelden

Media pitch

Hoe organiseer ik een media pitch? Moet ik er eigenlijk wel één doen?

Het is geen jaarlijks terugkerende bezigheid, gelukkig maar, maar de evolutie van de media sector en de zeldzaamheid van het proces, zorgen er toch voor dat u ongetwijfeld heel veel vragen (en stress?) hebt wanneer u een (nieuw) media agentschap wil/ moet selecteren. U probeert misschien zelfs het proces voor u uit te duwen omwille van de onduidelijkheden.

Leerdoelen

  • Moet u eigenlijk een media pitch organiseren, zijn er geen andere methoden?
  • Hoe zit dat proces in elkaar?
  • Welke strategische oefening(en) moet ik opmaken?
  • En quid het financiële luik?
  • Hoe gaan we van een longlist naar een shortlist?
  • Hoe beoordeel ik de kandidaten dan?
  • En als mijn keuze gemaakt is, wat zijn dan nog te ondernemen acties?

Kortom het volledige proces komt aan bod, vanaf het moment dat u de beslissing genomen hebt tot aan de ondertekening van het contract. U krijgt ook heel wat nuttige informatie rechtstreeks uit de praktijk.

Voor wie?

Voor alle marketeers en communicatieverantwoordelijken die samenwerken of eraan denken om samen te werken met een mediabureau.

aanmelden