De melkboer
Melkboer, lantaarnopsteker, kolenboer, telegrambesteller, letterzetter en zelfs schooltandarts. Kent u ze nog, heeft u ze [...]
fma-studie: 72% van adverteerders tevreden over mediabureau, maar data en tech-expertise kan beter
Profacts voerde in opdracht van fma een onderzoek uit onder 124 adverteerders uit de klantenportefeuille van [...]
“Niemand kijkt nog TV”
”Adverteerders moeten weg van TV (en de andere traditionele broadcast media) en naar meer moderne [...]
Onderzoek fma Belgium: Hoe goed is uw media-agency?
Fma Belgium heeft resultaten bekendgemaakt van het meest recente kwaliteitsonderzoek naar de performance en perceptie [...]
Tien veelgemaakte fouten in digitale marketing briefings
Wat maakt een online campagne succesvol? Een solide briefing, juist in de snelle en steeds [...]
De vijf meest zinloze KPI’s in digitale media
Slechte digitale KPI’s zijn er overal en moeten met gezond verstand worden heroverwogen. Omdat “we [...]
Omnicom Media Group wint L’Oréal mediapitch in de Benelux
Na drie pitchrondes koos L’Oréal opnieuw voor Omnicom Media Group, waardoor Omnicom het account voor [...]
Focust uw mediabureau op winstmaximalisatie of onafhankelijk advies?
Inventory media tasten vertrouwen aan tussen klant en het mediabureau U koopt media in via [...]
De eerste 5 zaken die we in een Google Ads audit controleren
Klanten vragen ons vaak: wat doen jullie in een digitale performance audit? Vervolgens antwoord ik [...]
Stage Entertainment Nederland vernieuwt samenwerking met Mindshare
Na een pitch is Mindshare opnieuw gekozen tot mediabureau van Stage Entertainment Nederland. De samenwerking [...]