De vijf meest zinloze KPI’s in digitale media

Slechte digitale KPI’s zijn er overal en moeten met gezond verstand worden heroverwogen. Omdat “we [...]

Omnicom Media Group wint L’Oréal mediapitch in de Benelux

Na drie pitchrondes koos L’Oréal opnieuw voor Omnicom Media Group, waardoor Omnicom het account voor [...]

Focust uw mediabureau op winstmaximalisatie of onafhankelijk advies?

Inventory media tasten vertrouwen aan tussen klant en het mediabureau U koopt media in via [...]

De eerste 5 zaken die we in een Google Ads audit controleren

Klanten vragen ons vaak: wat doen jullie in een digitale performance audit? Vervolgens antwoord ik [...]

Stage Entertainment Nederland vernieuwt samenwerking met Mindshare

Na een pitch is Mindshare opnieuw gekozen tot mediabureau van Stage Entertainment Nederland. De samenwerking [...]

Snackfabrikant Van Geloven kiest Havas Media na pitch

Van Geloven, bekend van Mora en Van Dobben, heeft voor Havas Media gekozen als zijn [...]

Zaki Lahbib versterkt fma Belgium

fma Belgium haalt opnieuw een senior profiel binnen met Zaki Lahbib. Lahbib verlaat UBA waar [...]

ANA Programmatic: Slechts 1/3 van elke programmatic dollar bereikt de eindgebruiker

Afgelopen dinsdag publiceerde ANA een nieuw rapport over de staat van de programmatic advertentiemarkt in [...]

Google ontkent na explosief onderzoek dat het stilletjes zoekreclames op dubieuze websites plaatst

Paul Lempers, auditexpert bij fma Digital, reageert op Adalytics onderzoek over Google Search Partners. Het [...]

Op zoek naar een nieuw digitaal bureau? fma lanceert geïntegreerde digitale pitch

Steeds vaker zijn adverteerders op zoek naar een geïntegreerd digitaal bureau dat niet alleen de [...]