Digitale advertenties: ons duurste gokspel ooit?

Laat ik meteen met de deur in huis vallen; Als je als CMO of CFO [...]

Media agency: van kameleon naar calimero

Beste adverteerder, laat me starten met een liefdevolle vergelijking tussen de dierlijke wereld en de [...]

To Pitch or not to pitch

Kiezen tussen een mediabureau pitch of heronderhandeling Denk je als adverteerder aan een mediabureau pitch? [...]

De toekomst van mediabureaus: het is tijd om te innoveren!

De toekomst van mediabureaus: het is tijd om te innoveren! Mediabureaus staan onder enorme druk. [...]

fma Belgium lanceert tool om mediabureaus te evalueren

Fma Belgium lanceert Harmony, een tool voor het evalueren van mediabureaus, speciaal ontworpen om adverteerders [...]

Inventory media: te mooi om waar te zijn?

Inventory Media, kort omschreven als een voorraad advertentieposities die een mediabureau in bulk voor eigen [...]

Media MOJO

Het is weer die tijd van het jaar, beste adverteerder… Zullen we samen even kort [...]

Omnicom + IPG = OMNI-PG

Ware het niet dat het zondagavond was, toen het nieuws via de Wallstreet Journal naar [...]

De melkboer

Melkboer, lantaarnopsteker, kolenboer, telegrambesteller, letterzetter en zelfs schooltandarts. Kent u ze nog, heeft u ze [...]

fma-studie: 72% van adverteerders tevreden over mediabureau, maar data en tech-expertise kan beter

Profacts voerde in opdracht van fma een onderzoek uit onder 124 adverteerders uit de klantenportefeuille van [...]