Snackfabrikant Van Geloven kiest Havas Media na pitch

Van Geloven, bekend van Mora en Van Dobben, heeft voor Havas Media gekozen als zijn [...]

Zaki Lahbib versterkt fma Belgium

fma Belgium haalt opnieuw een senior profiel binnen met Zaki Lahbib. Lahbib verlaat UBA waar [...]

ANA Programmatic: Slechts 1/3 van elke programmatic dollar bereikt de eindgebruiker

Afgelopen dinsdag publiceerde ANA een nieuw rapport over de staat van de programmatic advertentiemarkt in [...]

Google ontkent na explosief onderzoek dat het stilletjes zoekreclames op dubieuze websites plaatst

Paul Lempers, auditexpert bij fma Digital, reageert op Adalytics onderzoek over Google Search Partners. Het [...]

Op zoek naar een nieuw digitaal bureau? fma lanceert geïntegreerde digitale pitch

Steeds vaker zijn adverteerders op zoek naar een geïntegreerd digitaal bureau dat niet alleen de [...]

Intratuin na pitch naar Abovo Maxlead

Intratuin heeft na een pitch met vier mediabureaus gekozen voor Abovo Media. De samenwerking rond [...]

PHD wint mediabudget van Lunch Garden

Na een pitch onder begeleiding van fma Belgium vertrouwde Lunch Garden zijn media toe aan [...]

Maxxium klant bij M2|OC, Greetz naar Mindshare

Maxxium Nederland heeft na een grondig pitchproces gekozen voor een samenwerking met M2|OC. Het bureau [...]

Youtube-schandaal: TrueView-advertenties voldoen niet aan kwaliteitsnormen.

U heeft het vast gelezen: onderzoeksplatform Adalytics onthulde in een lijvig rapport dat TrueView-advertenties regelmatig [...]

Adverteerders verspillen 10 tot 35 procent van hun online mediabudget, ziet auditer Paul Lempers

Veel adverteerders verspillen onbewust tussen de 10 en 35 procent van hun online mediabudget door [...]