over fma

Historiek

In het voorjaar van 2009 startte Geert Debruyne fma op. Hij had toen zowat 4 jaar auditervaring bij Arthur Andersen en 8 jaar als CFO bij een mediabureau. In die tijd heeft zijn visie over hoe een media-audit dient te verlopen, duidelijk vorm gekregen. Het bedrijf dat hij in korte tijd opbouwde kent 4 stevige hoekstenen: objectiviteit, integriteit, confidentialiteit en professionalisme. Ze zijn heilig voor iedereen die bij fma werkt.

In 2014 werd fma in een nieuw kleedje gestopt en kreeg het het onderschrift ‘forging alliances’. Twee krachtige woorden die helemaal het dna van het bedrijf uitdrukken: fma werkt onafgebroken aan het smeden van banden tussen adverteerders en hun marketing communicatie bureaus. fma wil bruggen bouwen en versterken, niet afbreken of vernietigen!

Begin 2015 werd de structuur van fma in Nederland verankerd door het oprichten van fma Nederland door Henk Plessius. Ook Henk komt uit de media bureau wereld. Hij is bijna 15 jaar CFO geweest bij een van de grootste mediabureaus van Nederland. Daarvoor heeft hij iets meer dan 4 jaar auditervaring opgedaan bij PriceWaterhouseCoopers en is Register Accountant (RA).

Geert en Henk vormen een sterk duo! Ze plaatsen altijd de klant centraal en delen dezelfde specialistische werk ervaring, visie en dezelfde waarden! Dat maakt fma tot een sterke partner voor veel adverteerders!

The team

i

GEERT DEBRUYNE

CEO fma Belgium

i

Paul Lempers

CEO fma Nederland

i

HENK PLESSIUS

CEO fma The Netherlands

i

Eline Criel

 

Visie

fma’s visie is zeer helder

“fma streeft ernaar om de band tussen adverteerder en bureau sterker te maken door oplossingen aan te bieden en zo transparantie, duidelijkheid en wederzijds vertrouwen te creëren”

waarom kiezen voor fma?

  • fma focust op digitale media

    Bij fma staat digitaal centraal. Bij fma krijg je geen rapport met als hoofdbrok offline media. Search, social, display, programmatic, Google analytics en nu zelfs al A.I. en blockchain, bij fma vindt u als klant alle specialisten onder één dak!

  • fma voert de assessments zeer grondig en gedetailleerd uit

    Bij ons geen PowerPointpresentatie met enkel de resultaten maar wel een uitgebreid rapport dat als een naslagwerk dient voor het hele marketingteam.

  • fma werkt aan oplossingen, niet aan het uitvergroten van problemen

    Na een assessment heb je als adverteerder antwoorden op je vragen en weet je wat nodig is om de banden sterker te maken met je bureau. Sterker nog, een duidelijk actieplan is bijgevoegd.

  • fma heeft de juiste ervaring in huis, zowel financieel, digitaal als marcom

    Bij ons geen juniors of onwetende analisten die bij de adverteerder of bij het bureau hun opleiding gaan volgen. Alleen vakspecialisten zijn goed genoeg om onze klanten te helpen!