over fma

Historiek
In het voorjaar van 2009 startte Geert Debruyne fma op. Hij had toen zowat 4 jaar auditervaring bij Arthur Andersen en 8 jaar als CFO bij een mediabureau. In die tijd heeft zijn visie over hoe een media-audit dient te verlopen, duidelijk vorm gekregen. Het bedrijf dat hij in korte tijd opbouwde kent 4 stevige hoekstenen: objectiviteit, integriteit, confidentialiteit en professionalisme. Ze zijn heilig voor iedereen die bij fma werkt.
In 2014 werd fma in een nieuw kleedje gestopt en kreeg het het onderschrift ‘forging alliances’. Twee krachtige woorden die helemaal het dna van het bedrijf uitdrukken: fma werkt onafgebroken aan het smeden van banden tussen adverteerders en hun marketing communicatie bureaus. fma wil bruggen bouwen en versterken, niet afbreken of vernietigen!
Begin 2015 werd de structuur van fma in Nederland verankerd door het oprichten van fma Nederland door Henk Plessius. Ook Henk komt uit de media bureau wereld. Hij is bijna 15 jaar CFO geweest bij een van de grootste mediabureaus van Nederland. Daarvoor heeft hij iets meer dan 4 jaar auditervaring opgedaan bij PriceWaterhouseCoopers en is Register Accountant (RA).
Geert en Henk vormen een sterk duo! Ze plaatsen altijd de klant centraal en delen dezelfde specialistische werk ervaring, visie en dezelfde waarden! Dat maakt fma tot een sterke partner voor veel adverteerders!
In 2018 voegde Paul Lempers zich bij hen om fma Digital te starten. Op basis van 28 jaar ervaring als marketingdirecteur van blue chip bedrijven lanceert hij de Digital Performance Audits. In 2023 komt Damien Nicolas (20 jaar digital lead bij bureaus) hem ondersteunen om fma Digital België te leiden en de Geïntegreerde Digital Pitch-ondersteuning voor adverteerders te lanceren.