Digital Performance Audit

Alle adverteerders zitten er vandaag mee in hun maag, het digitale verhaal! Hoe kunnen we weten en meten of een digitale campagne goed werkt? Moet ik meer of net minder geld stoppen in het digitale luik? Is Search wel nuttig of is het net Social die het verschil maakt? Wat met Programmatic buying? Er blijkt niets transparant te zijn, of toch? En werkt dat voor mijn business? Hoe verbeter en integreer ik onze digitale media activiteiten? Deze en nog veel meer vragen, zijn ondertussen dagelijkse kost geworden bij fma. Het is dan ook een absolute noodzaak voor marketing mensen om niet alleen grondig te analyseren maar om vooral ook de concrete resultaten te kennen van de diverse digitale takken. Het interne budgetverhaal bij bedrijven kun je als marketer alleen winnen als je heldere, duidelijke en volledige analyses en voordelen voorlegt.

Werkwijze

fma heeft met de DPA (Digital Performance Audit) als één van de weinigen op de markt de kennis en kunde in huis om adverteerders te helpen de juiste keuzes te maken.

Een fma DPA legt de vinger op de wonde en vooral, na de grondige audit die geen enkel detail onaangeroerd laat, helpen we de vaststellingen te verwoorden in concrete daden.

We laten je niet los want je kunt er je ogen voor sluiten of doen alsof je het niet gehoord hebt, maar één ding staat als een paal boven water: marketing en media go fully digital! Het moet volledig geïntegreerd zijn in de bedrijfsvoering en niet apart staan.

Het zal zelfs geen eeuwigheid meer duren en het is zaak om nu de kennis, de kunde en de controle op punt te stellen. In detail gaan we bij de DPA een audit uitvoeren op basis van 650 criteria (!). Onze aanpak heeft al meer dan zijn noodzaak bewezen voor tal van onze klanten.

Meer interesse?

Klik hier en stuur ons een mailtje

Patroon

De digital performance audit richt zich op de volgende bouwstenen van de digitale marketing strategie: