aanmelden

Training

Marketing- en Mediaworkshops

fma heeft ruime ervaring met het geven van vakinhoudelijke trainingen en is al 5 jaar trainer bij de UBA (United Brands Association), BvA (Bond van Adverteerders) en bij tal van adverteerders in België en Nederland.

De trainingen worden gegeven door Geert Debruyne en Paul Lempers

We hebben als fma een Digital Marketing Maturity scan ontwikkeld waarmee we middels een scan bepalen welke vakinhoudelijke ontwikkelingsbehoeftes er zijn voor zowel marketing als media binnen de marketing organisatie 

Hoe?

Op basis van de resultaten  van de Digital Marketing Maturity scan stellen we uit fma training aanbod tailormade training/ workshop samen van trainingen in combinatie werksessie op basis van praktijkcases samen om tot het gewenste ontwikkelingsniveau van het marketingteam te komen. Wanneer we een audit hebben gedaan, dan worden de relevante uitkomsten in de training meegenomen om zodoende handson de leercurve op marketing en media te kunnen versnellen 

Trainingssessie van 2 ½ uur voor de basisprincipes en ik stel voor om nog 1 uur extra te wijden aan een diepe duik in de problemen die we tijdens uw digitale audit hebben gevonden.

In combinatie met een “terugkomdag” van 1 ½ uur, die dient als opfrisser EN om praktijkcases te bespreken die u in de afgelopen periode met uw bureau heeft meegemaakt.

Afhankelijk van de reikwijdte van de audit, zullen steekproeven van de binnen de scope vallende activiteiten uit de records worden geselecteerd om een hoge dekking te garanderen, niet alleen in termen van waarde, maar ook in termen van verscheidenheid van activiteiten.

Voor wie?

Fma biedt trainingen aan voor bedrijven op het gebied van marketing en media.

Onderwerpen

Medialandschaps presentatie Belgie of Nederland.

Programmatic masterclass.

Digitale Media audit – basics.

Media Pitch

Financiële audit

Waar?

Wij bieden onze trainingen online en op locatie bij jouw bedrijf in overleg.

aanmelden

reviews