Online marketing definities
Marketingtermen en online marketing begrippen die veel worden gebruikt in het vakgebied en op deze [...]
Veranderend businessmodel van mediabureau’s, of toch niet?
De mediabureau’s hebben 2020 redelijk overleefd door hard in te grijpen en zijn ook geholpen [...]
U schiet de bal compleet mis, beste marketeer!
Dixit Bob Hoffman. Vranke teut maar wel altijd de nagel op de kop, relevant, accuraat [...]
Een ticketje naar de tweede klasse
Accenture is dood, leve de media-audit! Voor alle duidelijkheid en om misverstanden te vermijden “Accenture [...]
Gaan we een nieuw tijdperk in van mediabureau contracten?
Vorige maand zag een nieuw onderzoek van ISBA (de Engels Bond van Adverteerders) het licht, [...]
fma snack #7 – Digital KPI setting
Here is fma snack #7, focusing on digital KPI setting. Have a look, enjoy and [...]
Inhousing
Moet u nu massaal aan inhousing doen? Gartner, een reus in ’s werelds marktonderzoek, [...]
fma snack #6 – how to evaluate your media agency
Here is fma snack #6, focusing on how to evaluate your media agency. Have a [...]
fma snack #5 insourcing vs outsourcing
Here is fma snack #5, focusing on insourcing vs outsourcing of digital media experts. Have [...]