The perfect storm

Neen, beste adverteerder, we gaan het niet over Kapitein Billy Tyne, alias koffie-George hebben en [...]

‘Tientallen miljarden gaan in rook op door online advertentiefraude’

Schoppende koppen noemen ze dit in de journalistiek. Wat er nu gaande is dat dit [...]

Focus op digital marketing

Het is nog januari, beste marketeer, dus… inderdaad! Maar zoals jullie weten zijn we bij [...]

Top 10 media-tips 2022

Lijstjes op jaareinde, het is precies een virus… Maar omdat virussen nu toch al even [...]

Facebook, què pasa?

Het was dan misschien wel het gezicht van Frances Haugen dat vaak bij de miserie [...]

Maxus in poleposition voor Polestar

Na een lokale mediapitch competitie – begeleid door fma Belgium – vertrouwt het elektrisch aangedreven [...]

Inventory media: zegen, vloek of gefoefel?

De media wereld leeft van nieuwe evoluties: Google begin van de eeuw, Facebook enkele jaren [...]

L’Oréal Benelux naar OMD

Na een onlangs gehouden mediapitch kiest L’Oréal in de Benelux voor OMD. Trots zijn we [...]

Dit moet u lezen, beste adverteerder…

Als je het ons vraagt is het één van de best gedocumenteerde en meest relevante [...]

Gamma en Karwei na mediapitch naar dentsu

Moederorganisatie Intergamma heeft ambitie ‘grootste en beste omnichannel retailer van de Benelux’ te worden.   [...]