Digital Ad Trust helpt op te komen voor de lokale media
Geert Debruyne, Founder en Managing Director van fma Belgium, vertelt over Digital Ad Trust (DAT) [...]
MediaMarkt start mediapitch in de Benelux
Met de steun van fma start MediaMarkt een mediacompetitie voor de Benelux. Link naar het [...]
Focus op mediakosten? Of op bereik?
Adverteerders verspillen miljoenen in hun mediabudget online Reclame wordt door veel bedrijven gezien als een [...]
CMO versus CFO
Media investeringen 2023 Het is me wat, die budgetrondes. Nooit van genoten, al zeker niet [...]
120 miljard USD
Tegenwoordig is dat bijna evenveel in euro trouwens. Het is te zeggen, als het niet [...]
Waar is de mediamanager?
79% adverteerders ontevreden over mediaprestaties Dat er immense bedragen worden besteed in media, verbaast u [...]
Digitale Media Auditing. Nut en noodzaak
Alweer zes jaar geleden vestigde de ANA in een baanbrekend rapport de aandacht op het [...]
Mediatransparantie: cruciaal maar ‘n farce in de praktijk?
Regelmatig laait de discussie erover op: is er een gebrek aan transparantie in media? Het [...]
The perfect storm
Neen, beste adverteerder, we gaan het niet over Kapitein Billy Tyne, alias koffie-George hebben en [...]
‘Tientallen miljarden gaan in rook op door online advertentiefraude’
Schoppende koppen noemen ze dit in de journalistiek. Wat er nu gaande is dat dit [...]