Programmatic media budget

We wensen jullie, lieve adverteerders, een deugddoende, inspirerende en verkwikkende vakantie toe. Geniet met volle [...]

De kracht van herhaling?

Nieuwe ANA-onderzoek bevestigt wederom de tekortkomingen van de online advertentiemarkt Hoeveel studies zijn er inmiddels [...]

In-housing

“Die blog lees ik niet, we hebben er al genoeg over gehad de voorbije jaren!”. [...]

Goedkope media-inzet? Of liever goed?

Hoe kan het zijn dat de inkoop van online media nog steeds focust op prijs? [...]

Media trends 2023

Het is de periode van het jaar waarin er nogal wat gesproken wordt over ‘trends’ [...]

Dentsu wint de mediapitch van MediaMarkt

Er deden zes bureaus mee aan de mediapitch, begeleid door Geert Debruyne en Henk Plessius [...]

Inventory media: Oppassen geblazen beste adverteerder!

Het is te mooi om waar te zijn. U krijgt meer korting op uw inkoopprijzen [...]

Waarin Madison Avenue verschilt van Wallstreet

Adtech-industrie ontbeert transparantie en scherpe toezicht van de financiële wereld De advertentietechnologiebedrijven spiegelen zich graag [...]

Omoda wil groeien met M2Media

Fashion retailer Omoda heeft gekozen voor een samenwerking met M2Media. De pitch werd begeleid door [...]

Damien Nicolas leidt fma Digital Belgium

De Belgisch-Nederlandse media-auditspecialist fma richt een aparte Belgische vestiging op waarin het zijn digitale audits [...]