Zaki Lahbib versterkt fma Belgium
fma Belgium haalt opnieuw een senior profiel binnen met Zaki Lahbib. Lahbib verlaat UBA waar [...]
ANA Programmatic: Slechts 1/3 van elke programmatic dollar bereikt de eindgebruiker
Afgelopen dinsdag publiceerde ANA een nieuw rapport over de staat van de programmatic advertentiemarkt in [...]
Google ontkent na explosief onderzoek dat het stilletjes zoekreclames op dubieuze websites plaatst
Paul Lempers, auditexpert bij fma Digital, reageert op Adalytics onderzoek over Google Search Partners. Het [...]
Op zoek naar een nieuw digitaal bureau? fma lanceert geïntegreerde digitale pitch
Steeds vaker zijn adverteerders op zoek naar een geïntegreerd digitaal bureau dat niet alleen de [...]
Intratuin na pitch naar Abovo Maxlead
Intratuin heeft na een pitch met vier mediabureaus gekozen voor Abovo Media. De samenwerking rond [...]
PHD wint mediabudget van Lunch Garden
Na een pitch onder begeleiding van fma Belgium vertrouwde Lunch Garden zijn media toe aan [...]
Maxxium klant bij M2|OC, Greetz naar Mindshare
Maxxium Nederland heeft na een grondig pitchproces gekozen voor een samenwerking met M2|OC. Het bureau [...]
Youtube-schandaal: TrueView-advertenties voldoen niet aan kwaliteitsnormen.
U heeft het vast gelezen: onderzoeksplatform Adalytics onthulde in een lijvig rapport dat TrueView-advertenties regelmatig [...]
Adverteerders verspillen 10 tot 35 procent van hun online mediabudget, ziet auditer Paul Lempers
Veel adverteerders verspillen onbewust tussen de 10 en 35 procent van hun online mediabudget door [...]
Programmatic media budget
We wensen jullie, lieve adverteerders, een deugddoende, inspirerende en verkwikkende vakantie toe. Geniet met volle [...]