Intratuin na pitch naar Abovo Maxlead
Intratuin heeft na een pitch met vier mediabureaus gekozen voor Abovo Media. De samenwerking rond [...]
PHD wint mediabudget van Lunch Garden
Na een pitch onder begeleiding van fma Belgium vertrouwde Lunch Garden zijn media toe aan [...]
Maxxium klant bij M2|OC, Greetz naar Mindshare
Maxxium Nederland heeft na een grondig pitchproces gekozen voor een samenwerking met M2|OC. Het bureau [...]
Youtube-schandaal: TrueView-advertenties voldoen niet aan kwaliteitsnormen.
U heeft het vast gelezen: onderzoeksplatform Adalytics onthulde in een lijvig rapport dat TrueView-advertenties regelmatig [...]
Adverteerders verspillen 10 tot 35 procent van hun online mediabudget, ziet auditer Paul Lempers
Veel adverteerders verspillen onbewust tussen de 10 en 35 procent van hun online mediabudget door [...]
Programmatic media budget
We wensen jullie, lieve adverteerders, een deugddoende, inspirerende en verkwikkende vakantie toe. Geniet met volle [...]
De kracht van herhaling?
Nieuwe ANA-onderzoek bevestigt wederom de tekortkomingen van de online advertentiemarkt Hoeveel studies zijn er inmiddels [...]
In-housing
“Die blog lees ik niet, we hebben er al genoeg over gehad de voorbije jaren!”. [...]
Goedkope media-inzet? Of liever goed?
Hoe kan het zijn dat de inkoop van online media nog steeds focust op prijs? [...]
Media trends 2023
Het is de periode van het jaar waarin er nogal wat gesproken wordt over ‘trends’ [...]