Update van ISBA Transparancy studie Goede stap vooruit, maar nog een lange weg te gaan.

  Naar aanleiding van het baanbrekende 2020 ISBA Transparency onderzoek is er deze week een [...]

10 quick wins om te besparen op uw media-investeringen in 2023 

Wacht niet op de recessie en mogelijke bezuinigingen, ga meteen aan de slag met onze [...]

Digital Ad Trust helpt op te komen voor de lokale media

Geert Debruyne, Founder en Managing Director van fma Belgium, vertelt over Digital Ad Trust (DAT) [...]

MediaMarkt start mediapitch in de Benelux

Met de steun van fma start MediaMarkt een mediacompetitie voor de Benelux. Link naar het [...]

Focus op mediakosten? Of op bereik?

Adverteerders verspillen miljoenen in hun mediabudget online Reclame wordt door veel bedrijven gezien als een [...]

CMO versus CFO

Media investeringen 2023 Het is me wat, die budgetrondes. Nooit van genoten, al zeker niet [...]

120 miljard USD

Tegenwoordig is dat bijna evenveel in euro trouwens. Het is te zeggen, als het niet [...]

Waar is de mediamanager?

79% adverteerders ontevreden over mediaprestaties Dat er immense bedragen worden besteed in media, verbaast u [...]

Digitale Media Auditing. Nut en noodzaak

Alweer zes jaar geleden vestigde de ANA in een baanbrekend rapport de aandacht op het [...]

Mediatransparantie: cruciaal maar ‘n farce in de praktijk?

Regelmatig laait de discussie erover op: is er een gebrek aan transparantie in media? Het [...]