De kracht van herhaling?
Nieuwe ANA-onderzoek bevestigt wederom de tekortkomingen van de online advertentiemarkt Hoeveel studies zijn er inmiddels [...]
In-housing
“Die blog lees ik niet, we hebben er al genoeg over gehad de voorbije jaren!”. [...]
Goedkope media-inzet? Of liever goed?
Hoe kan het zijn dat de inkoop van online media nog steeds focust op prijs? [...]
Media trends 2023
Het is de periode van het jaar waarin er nogal wat gesproken wordt over ‘trends’ [...]
Dentsu wint de mediapitch van MediaMarkt
Er deden zes bureaus mee aan de mediapitch, begeleid door Geert Debruyne en Henk Plessius [...]
Inventory media: Oppassen geblazen beste adverteerder!
Het is te mooi om waar te zijn. U krijgt meer korting op uw inkoopprijzen [...]
Waarin Madison Avenue verschilt van Wallstreet
Adtech-industrie ontbeert transparantie en scherpe toezicht van de financiële wereld De advertentietechnologiebedrijven spiegelen zich graag [...]
Omoda wil groeien met M2Media
Fashion retailer Omoda heeft gekozen voor een samenwerking met M2Media. De pitch werd begeleid door [...]
Damien Nicolas leidt fma Digital Belgium
De Belgisch-Nederlandse media-auditspecialist fma richt een aparte Belgische vestiging op waarin het zijn digitale audits [...]
Update van ISBA Transparancy studie Goede stap vooruit, maar nog een lange weg te gaan.
Naar aanleiding van het baanbrekende 2020 ISBA Transparency onderzoek is er deze week een [...]