To Pitch or not to pitch
Kiezen tussen een mediabureau pitch of heronderhandeling Denk je als adverteerder aan een mediabureau pitch? [...]
De toekomst van mediabureaus: het is tijd om te innoveren!
De toekomst van mediabureaus: het is tijd om te innoveren! Mediabureaus staan onder enorme druk. [...]
fma Belgium lanceert tool om mediabureaus te evalueren
Fma Belgium lanceert Harmony, een tool voor het evalueren van mediabureaus, speciaal ontworpen om adverteerders [...]
Inventory media: te mooi om waar te zijn?
Inventory Media, kort omschreven als een voorraad advertentieposities die een mediabureau in bulk voor eigen [...]
Media MOJO
Het is weer die tijd van het jaar, beste adverteerder… Zullen we samen even kort [...]
Omnicom + IPG = OMNI-PG
Ware het niet dat het zondagavond was, toen het nieuws via de Wallstreet Journal naar [...]
De melkboer
Melkboer, lantaarnopsteker, kolenboer, telegrambesteller, letterzetter en zelfs schooltandarts. Kent u ze nog, heeft u ze [...]
fma-studie: 72% van adverteerders tevreden over mediabureau, maar data en tech-expertise kan beter
Profacts voerde in opdracht van fma een onderzoek uit onder 124 adverteerders uit de klantenportefeuille van [...]
“Niemand kijkt nog TV”
”Adverteerders moeten weg van TV (en de andere traditionele broadcast media) en naar meer moderne [...]
Onderzoek fma Belgium: Hoe goed is uw media-agency?
Fma Belgium heeft resultaten bekendgemaakt van het meest recente kwaliteitsonderzoek naar de performance en perceptie [...]