120 miljard USD
Tegenwoordig is dat bijna evenveel in euro trouwens. Het is te zeggen, als het niet [...]
Waar is de mediamanager?
79% adverteerders ontevreden over mediaprestaties Dat er immense bedragen worden besteed in media, verbaast u [...]
Digitale Media Auditing. Nut en noodzaak
Alweer zes jaar geleden vestigde de ANA in een baanbrekend rapport de aandacht op het [...]
Mediatransparantie: cruciaal maar ‘n farce in de praktijk?
Regelmatig laait de discussie erover op: is er een gebrek aan transparantie in media? Het [...]
The perfect storm
Neen, beste adverteerder, we gaan het niet over Kapitein Billy Tyne, alias koffie-George hebben en [...]
‘Tientallen miljarden gaan in rook op door online advertentiefraude’
Schoppende koppen noemen ze dit in de journalistiek. Wat er nu gaande is dat dit [...]
Focus op digital marketing
Het is nog januari, beste marketeer, dus… inderdaad! Maar zoals jullie weten zijn we bij [...]
Top 10 media-tips 2022
Lijstjes op jaareinde, het is precies een virus… Maar omdat virussen nu toch al even [...]
Facebook, què pasa?
Het was dan misschien wel het gezicht van Frances Haugen dat vaak bij de miserie [...]
Maxus in poleposition voor Polestar
Na een lokale mediapitch competitie – begeleid door fma Belgium – vertrouwt het elektrisch aangedreven [...]