Inventory media: zegen, vloek of gefoefel?
De media wereld leeft van nieuwe evoluties: Google begin van de eeuw, Facebook enkele jaren [...]
L’Oréal Benelux naar OMD
Na een onlangs gehouden mediapitch kiest L’Oréal in de Benelux voor OMD. Trots zijn we [...]
Dit moet u lezen, beste adverteerder…
Als je het ons vraagt is het één van de best gedocumenteerde en meest relevante [...]
Gamma en Karwei na mediapitch naar dentsu
Moederorganisatie Intergamma heeft ambitie ‘grootste en beste omnichannel retailer van de Benelux’ te worden. [...]
Stage profiel online marketing consultant – Hilversum
Wil jij kennismaken met online marketing bij een boutique bureau dat zich al jaren specialist [...]
Facebook….zint eer ge begint
Ze komen sneller dan de Corona cijfers, de doemberichten over Facebook. Ze maken tegenwoordig al [...]
Online marketing definities
Marketingtermen en online marketing begrippen die veel worden gebruikt in het vakgebied en op deze [...]
Veranderend businessmodel van mediabureau’s, of toch niet?
De mediabureau’s hebben 2020 redelijk overleefd door hard in te grijpen en zijn ook geholpen [...]
U schiet de bal compleet mis, beste marketeer!
Dixit Bob Hoffman. Vranke teut maar wel altijd de nagel op de kop, relevant, accuraat [...]
Een ticketje naar de tweede klasse
Accenture is dood, leve de media-audit! Voor alle duidelijkheid en om misverstanden te vermijden “Accenture [...]