Een ticketje naar de tweede klasse
Accenture is dood, leve de media-audit! Voor alle duidelijkheid en om misverstanden te vermijden “Accenture [...]
Gaan we een nieuw tijdperk in van mediabureau contracten?
Vorige maand zag een nieuw onderzoek van ISBA (de Engels Bond van Adverteerders) het licht, [...]
fma snack #7 – Digital KPI setting
Here is fma snack #7, focusing on digital KPI setting. Have a look, enjoy and [...]
Inhousing
Moet u nu massaal aan inhousing doen? Gartner, een reus in ’s werelds marktonderzoek, [...]
fma snack #6 – how to evaluate your media agency
Here is fma snack #6, focusing on how to evaluate your media agency. Have a [...]
fma snack #5 insourcing vs outsourcing
Here is fma snack #5, focusing on insourcing vs outsourcing of digital media experts. Have [...]
Toyota/Lexus pitcht voor al zijn budgetten met Pragmatic
MM – 28/05/2020 De groep Toyota/Lexus bevestigt dat hij een competitie organiseert voor zijn relaties [...]
Het belangrijkste cijfer van de voorbije week: 25%
Was het maar de immuniteitsgraad van de Belgische populatie of de groei van de economie [...]
De Nationale Loterij houdt een mediapitch
MM – 26/05/2020 Zoals aangekondigd bevestigde De Nationale Loterij dat ze naast haar creatieve pitch ook [...]