fma snack #4 how to remunerate your media agency

Here is fma snack #4, focusing on how to remunerate your media agency. Have a [...]

fma snack #3 traditional media agency vs pure player

Here is fma snack #3, focusing on the choice between a traditional media agency and [...]

fma snack #2 ROAS

Here is fma snack #2, focusing on Return on Advertising Spend, ROAS. A real eye-opener… [...]

fma Snack #1 – media pitch

January 2020 YES!!! A new baby is born: the fma snack! It deals with a [...]

fma Xmas & Happy New Year 2020!

 

VOO-pitch: Semetis-Dentsu Aegis Network tegenover Reprise by Initiative

De finalisten voor de mediacompetitie van VOO zijn gekend. Het gaat om enerzijds een – [...]

Digital Ad Trust

Beste adverteerder, Vandaag is officieel het Digital Ad Trust (DAT) gelanceerd in België (www.digitaladtrust.be). Het [...]

fma introduceert de media performance manager

fma introduceert de media performance manager.

Bridgestone start een Europese pitch met fma

Bandenfabrikant Bridgestone startte een internationale mediacompetitie onder leiding van Geert Debruyne (fma). De competitie betreft [...]